niedziela, 22 listopada 2015

Dzwiękiem harfy Luboń malowany...




W sobotnie popołudnie wraz z Panią Danusią z Klubu "Frywolitka" mieszczącego się w Domu Kultury w Lesznie, udałyśmy się na Jarmark rękodzieła pod hasłem Kreatywny Luboń, który odbywał się w Ośrodku Kultury w Luboniu.



Tak prezentowała się moja część stoiska, żałuję jednak, że nie porobiłam dokładniejszych zdjęć tych wszystkich piękności, które były tworzone przez członków stowarzyszenia, bo są nieziemskie.
Frywolitki na bombkach, aniołki, gwiazdki i dzwoneczki, coś cudownego.
Największym faworytem stała się dla mnie baletnica, widniejąca w tle. Niestety nie posiadam bliższego zdjęcia, a szkoda, bo jest naprawdę przepiękna.
Wykonana jest metodą haftu krzyżykowego. Barwy cieniowane, tiul sukni perlisty.
Piękne to za mało.

Pobyt na jarmarku umilił nam koncert młodych zdolnych muzyków. ;)
Studenci Akademii Muzycznej z Poznania
w składzie:

Anna Kajdasz - harfa
Karolina Kocik - harfa
Patrycja Kawalec - gitara
Natalia Guźlak - flet
Artiom Haluza - gitara


Harfa wspaniały instrument, który miałam przyjemność słyszeć i widzieć na żywo, i tak bardzo z bliska pierwszy raz ;)
Ta posiadała 47 strun oraz 7 pedałów.
Zakochałam się bez pamięci, ponieważ jej dźwięk to miód na moje uszy ;)

Najpiękniejszymi moim zdaniem utworami wczorajszego wieczoru były
 "Mała Fontanna" Samuel O'Prat
"Źródełko" Alphonse Hasselmans
oraz
"Cafe 1930"  Astor Piazzolla

Polecam wszystkim bardzo serdecznie, aby udali się do Filharmonii na koncert z udziałem harfy i wierzę, że wszyscy Ci co są wrażliwi na piękną muzykę, będą nią tak samo zachwyceni jak ja ;)

A na koniec kupiłam dla mojego syneczka rameczkę wiszącą w kształcie renifera ;)
Takie cudowności to tylko u Foto-ramki.pl




Bardzo się cieszę, że będzie zdobić synka pokoik cudo ręcznie wykonane oraz malowane ekologiczną farbą wodną ;)

Dziękuję wszystkim klientom, którzy nas odwiedzili tego popołudnia ;)
Pozdrawiam





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz