niedziela, 29 listopada 2015

Angora Active kolor 846



Włóczka  w pięknym melanżu, barwy od kremu, przez róż po bordo.
Posiada kłaczastą "konsystencję" ze względu na zawartość 25% moheru połączonego z 75% akrylu.
Uważam, że jest to włóczka jednorazowego użytku, ponieważ bardzo trudno jest ją pruć i często się zrywa, dlatego też jak już coś tworzyć to od początku do końca bez pomyłki ;)







Motek zawiera 500 m włóczki o wadze 100g, więc jeśli ktoś chciałby ją wykorzystać na chustę to bez problemu jeden motek wystarczy.


Wzór na chustę poszukałam w internecie, jak znak wodny podpowiada, że  źródłem jest strona crochetclub.net


Na stworzenie chusty widocznej na zdjęciach wykorzystałam cały motek i końcówkę z drugiego (1/3 motka) szydełkiem o grubości 3,5 mm.

 


  

Jeśli ktoś miał już w rękach moher to sam jest w stanie stwierdzić czy odpowiada im ta konsystencja. Ja niestety jestem bardzo wrażliwa i pomimo, że zawartość moheru jest niewielka to i tak odczuwam nieprzyjemne gryzienie, gdzie słyszałam opinie, iż Angora Active jest mięciutka i milutka w dotyku.
Moim zdaniem zanim przystąpicie do wyboru tej włóczki, najlepszym rozwiązaniem byłoby przejście się do sklepu stacjonarnego i dotknąć jej osobiście, a wtedy będziecie pewni czy dla Was jest mięciutka i milutka czy raczej gryząca.
Polecam tą włóczkę dla wytrwałych ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz