poniedziałek, 25 stycznia 2016

Duduś ;)


Witajcie, dzisiaj nie szydełkowo, ale również kreatywnie ;)
Stworzyłam projekt apartamentu dla naszego szynszylka, wiedząc miesiąc wcześniej, że trafi właśnie do nas ;)
Oczywiście projekt woliery był zainspirowany ogłoszeniem na znanym portalu sprzedażowym, mimo to cała wizja należy do mnie ;)

Wykonanie "domku" bardziej męża niż moje, jednak czynnie pomagałam podczas tworzenia ;)
Wyposażenie w postaci filcowego domku, huśtawki, schodki należą do mnie ;)




Przedstawiam Wam naszego Dudusia ;)

A poniżej jego domek ;)




Woliera ma wymiary 150 x 60 x 50 cm
Trzy półeczki oraz podwieszany domek i huśtawkę/rękaw
Zamykana za skobel, wszystko usytuowane na kółeczkach, aby można było przesuwać podczas sprzątania.







Mam nadzieję, że będzie u nas szczęśliwy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz