czwartek, 17 grudnia 2015

Pod odstrzałem ;)


Zostałam nominowana dzięki Annie z Love Domowe do Liebster Blog Award. 
Projekt ten ma na celu ukazanie blogów tych mniej znanych, aby były bardziej :P
Zasady są bardzo proste, osoba nominowana odpowiada na 11 pytań zadanych przez wywołującego do odpowiedzi blogera, a następnie układa własne 11 pytań i typuje kolejnych 11 blogerów ;)

A oto pytania kreatywnej Anny:


  1. Czym jest dla Ciebie blog?
    Mój blog jest moim notatnikiem. Ze względu na totalną kruchość mojej pamięci po porodzie syna o wielu rzeczach nie pamiętam, a nie chciałabym tego utracić. Od bardzo niedawna, bo zaledwie od 28 października 2015r szydełkuję i wciąż się uczę np. o rodzajach włóczek czy realizacji schematów, a że jest tego dużo, i póki co jeszcze wszystko pamiętam, mimo to za rok czy dwa już nie będę, stąd taki mój zapiśnik ;)
  2. Co jest Twoim największym sukcesem życiowym?
    He he... Posiadanie większej ilości cierpliwości, niż do czasu porodu syna ;)
    ...
    Tak naprawdę to jest bardzo trudne pytanie, ponieważ nie potrafię na nie jednoznacznie odpowiedzieć,bo dla niektórych sukcesem jest posiadanie rodziny i potomstwa, a dla innych posiadanie dobrze prosperującej firmy...
    Ja cały czas szukam siebie, bo choć wieloma rzeczami się zajmuję (szyję, szydełkuję, maluję itd) to jeszcze nie poczułam, że jestem w czymś 100% spełniona.
    Sukcesem na pewno jest mój skromny talent, który się ujawnia w przeróżnych dziedzinach, czasem sama jestem mile zaskoczona, ponieważ nie wiedziałam o istnieniu jakiejś umiejętności ;P
  3. Czy masz swój autorytet albo osobę, która Cię inspiruje?
    Inspiracją są dla mnie wszystkie piękne (w moim mniemaniu) wykonane przez innych rękodzielcze cuda, co nakręca mnie do działania ;)
  4. O czym myślisz kiedy otwierasz oczy?
    Która godzina?! (Przekręcam głowę w prawo)
    Ooo! Znowu tu jesteś?! (Syn się nam wbija regularnie do łóżka) :P
  5. Ulubiony smakołyk?
    Wszystko to, co jest obrzydliwie słodkie ;)
  6. Gdybym mogła coś w sobie zmienić, to...
    Na pewno byłabym niższa.. Tak o 9cm ;) (Może ktoś chce?! Oddam w dobre ręce) :D :D
    Tak poważnie to chciałabym być spokojniejsza, czytaj mniej choleryczna, ale nie flegmatyczna :P
  7. Cenię u ludzi...
    Szczerość, prawdomówność oraz poczucie empatii
  8. Nie lubię, kiedy...
    jestem wykorzystywana
  9. Czy masz postanowienie noworoczne? Jeśli tak to jakie?
    Nie myślę o tym jeszcze
  10. Twoja największa wada i zaleta
    Wybuchowość i miękkie serce
  11. Jaki jest Twój sposób na kiepski dzień?
    Nie mam sposobu, po prostu ostrzegam otoczenie, że mają się do mnie nie zbliżać

     Nominuję do zabawy ;)
    Stary Kredens

    Mama na tropie

    Mama po godzinach

    Nianio born to be wild

    Nie tylko różowo

    Mysiaac Art

    Takie Lale

    EmiYou

    Bobobebe
           Megilounge

           D O D O

A oto moje pytania:
1) Opowiedz najbardziej zwariowaną anegdotę z Twoim udziałem
2) Jaki Twoim zdaniem jest złoty środek sukcesu?
3) Gdybyś mogła wpłynąć na otoczenie, co chciałabyś zmienić?
4) Twoja ulubiona książka...
5) Najfajniejsze miejsce w Polsce, które odwiedziłaś...
6) Twój ulubieniec ze Świata Zwierząt?
7) Jak odnalazłaś swoją pasję?
8) Zawsze chciałam mieć...
9) Naprawdę przerażam mnie...
10) Twój przepis na relaks
11) Pora roku najbliższa Twojemu sercu

Dobrej zabawy ;) Pozdrawiam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz