czwartek, 19 listopada 2015

Himalaya Everyday Big



Świetna włóczka na okres zimowy.
Kapitalna paleta barw, myślę, że to nie będzie pierwsza i ostatnia przygoda z tą włóczką.
Gruba, ciepła, miękka, wręcz idealna na produkty dla dzieci, ze względu na przyjemność w dotyku.
Nie mechaci się, dzięki czemu będzie dłużej służyć jako dodatek do zimowych wojaży.
Poczucie niedosytu powoduje skromna ilość metrów w motku, bo zaledwie 80 m.
Liczę jednak na to, iż starczy mi to na wykonanie zamierzonej czapy dla synka;)


Do realizacji projektu wybrałam dwa odcienie:
- nr 70807 ceglany
- nr 70820 morski

Pierwotnym planem jest czapka z tego oto zdjęcia pomocniczego.

Autorką tej czapeczki jest Pani Kamila Wilusz, poniżej podsyłam link na fb ;)

Czapeczka ta tak bardzo zdobyła moje serce, że nie przeszłam obok niej obojętnie i postanowiłam zrobić podobną dla mojego urwiska ;)

Czapka w moim wykonaniu wygląda tak jak w kolażu poniżej ;)


Teraz kiedy już jest stworzona mogę dokończyć moje wrażenia na temat wykonanego projektu.

Włóczka jest bardzo gruba i myślę, że do tej przydałoby się szydełko co najmniej 5-6 mm, ja dysponowałam 4,5 mm największym, co nasuwa mi się myśl o rozszerzeniu mojej gamy szydełek ;)
Zapomniałam na wstępie dodać, że raczkuję w tej dziedzinie, dlatego też i szydełek mam bardzo okrojoną ilość :D

Wracając. Szydełkując sprzętem 4,5mm grubości nabawiłam się bólu śródręcza, ponieważ dość ciężko przewlekała mi się włóczka przez oczka, mimo wszystko jestem bardzo zadowolona z efektu, ponieważ jest większe prawdopodobieństwo, że przy zimowym wietrze głowa syna nie zmarznie, gdyż oczka są umiejscowione bardzo blisko siebie ;)

Co jeszcze... Tak jak wspomniałam na początku wpisu, martwiłam się o ilość metrów w motku, przydało by się troszkę więcej, gdyż czapka jest bardzo na styk, gdybym teraz zabierała się do tego samego projektu to na samą czapkę przeznaczyłabym dwa motki ceglastej.







Bardzo polecam tą włóczkę, jest na prawdę świetna, nieziemsko mięciutka i daje wrażenie niezwykle ciepłej.

Aktualizacja ;)

Czapka sprawuje się świetnie, nie mechaci się, jest super ;)
Polecam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz